COMUNICAT DE LA PERMANENT DE LA FEDERACIÓ DE SANT BARTOMEU I SANT SEBASTIÀ

La permanent de la Federació de Sant Bartomeu i Sant Sebastià presentem la nostra dimissió en bloc i en conjunt motivats per la falta de responsabilitat, order recolzament i compromís que han mostrat la majoria de les filaes en la última decisió presa en l’Assemblea General d’aquesta entitat.

La permanent de la Federació, o siga, tots els membres de la Junta Directiva excepte els delegats i el regidor de festes, hem decidit cessar en les nostres funcions el dia de hui, 18 de novembre de 2013, a les 20.00h.

No marxem perquè s’haja votat en un sentit o altre, marxem per la poca implicació que han tingut el 70% de les filaes al no acudir a l’assemblea o haver-se abstingut una vegada allí, algunes d’elles contradient-se en el que havien votat en junta directiva els seus delegats. Per a nosaltres ha sigut un colp molt gran que algunes d’elles, les nostres filaes, s’hajen abstingut per no voler-se involucrar en una decisió que inclús acceptant que era difícil de prendre, en esta vida s’ha d’estar a l’altura de les circumstàncies quan aquestes ho mereixen.

Per això, també hem de dir que estem profundament agraïts a les filaes Cavallers i Canyeta per haver anteposat els interessos de la Festa i la seua responsabilitat als interessos personals.

Hem de dir que han sigut 6 anys dedicats a la Festa de Moros i Cristians de Xixona en els quals hem viscut molt bons moments envoltats per molt bona gent i grans festers. A tots ells volem agrair-los la seua entrega i bona voluntat. Però al final, quan et sents que no estàs recolzat per qui veritablement mana en les Festes, les filaes, és el moment de deixar pas a altre grup i altra gent que si que ho estiga.

Atentament,

La expermanent de la Federació de Sant Bartomeu i Sant Sebastià.

Cartell de Festes 2013

Comentaris recents